My fair lady

Hej hopp, wassup and all that jazz...
Jag ska snart krypa ner i sängen och se på My fair lady med Audrey i huvudrollen.


Älskar hennes hatt! :)

(Eliza heter hon där, om jag inte minns fel) Myspys. Den är lite lång men det är ju söndag imorgon och jag har inget speciellt för mig då.
Utom att rösta förstås.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på. Suck. Hopplöst. Bestämmer mig väl imorgon. Lat som jag är orkar jag inte samla massa information. Får göra det nästa gång?
Jaja.

Nyss såg Albin och jag Burn after reading. Himla konstig film. Alla var psychon. Den är nog lite för "arty" för mig. Den var lite rolig på sina ställen men nej. Jag gillade den inte speciellt mycket och det gjorde inte Albin heller.
Så kan det gå.

Vi var ju på studentmottagning förut, och jag hade på mig nya klänningen (som jag bloggade om igår) fast det var lite kyligt. Och det var lite skumt för jag kände verkligen ingen alls utom Albin och hon som hade tagit studenten (Viktoria) och henne kände jag bara pyttelite.
Men det var väl okej. Jäkligt mycket folk! Systrars gamla klasskompisar...?! Vad var dealen? :P
Jag hade bara släkt på min mottagning men jag är kanske tråkig då... :)
Anyways..
Jag har gjort mig iordning och ska slappa. Imorgon är en ny dag och jag får se vad den innehåller imorgon. (Såklart...)
Ha det fint! Sleep tight!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0