Mer jobb

Idag har det jobbats.
Mest har jag grejat med reseguider. Nu ser det fint och bra ut, fint sorterat. Dubletter på lagret.
Imorgon ska jag ta tag i massa kort och annat stuff. Organisera om. Det gick sådär med att sortera in alla ungdomsböcker. Får organisera mer.
Jaja.

Imorse blev jag nästan anfallen av trutar! (De är inte fiskmåsar) De hade nämligen ungar som gick på vägen jag skulle gå på för att komma till jobbet och de flög över mig och hotade mig (kändes det som). Jag sprang.
Lättaste vägen om man inte vill bli anfallen, tänkte jag. Och jag lever fortfarande.
Anyways.. Gick på promenad idag igen.
Känns bra. Inte jättelångt men det är ju bättre än att ligga i soffan och såsa.
Imorgon ska jag tydligen jobba. Igår fick jag reda på att jag skulle jobba de tre sista timmarna (15-18) men idag ringde chefen och sa att han inte kunde imorgon så jag ska jobba hela dagen. Det gör ju inget eftersom vi inte åker till landet förrän på torsdag. Och det är ju extra pengar.
Men lite surt med mindre ledighet.. Jaja. Får fixa mer imorgon då alltså.

Har lust att göra cupcakes.
På torsdag, typ. Aldrig gjort sådana men någon gång ska väl vara den första! Har ett recept, så jag får väl handla imorgon efter jobbet.







Man kan göra på väldigt många sätt, iaf med alla dekorationer. Tänkte inte göra något så avancerat eftersom jag aldrig gjort det förut men lite kristyr ska man väl ha iaf.
Vi får se hur det blir. Det kan mycket väl vara så att jag inte ens orkar :P
Men nu ska jag sova. Bloggar nog imorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0