I dont think I can dance

Hej hopp, nu kommer man från TV-tittandet!
Det har varit So you think you can dance från 21.55 - 23.40 tror jag. Mycket bra kväll. Alla samlas i soffan för att titta på alla auditions och alla knäppisar, duktiga dansare och stöttande föräldrar.
Det var lika kul som förra veckan och imorgon (om jag minns rätt) så kommer fler auditions men efter det blir det till Vegas och alla som har gått vidare ska gallras ut och bli 20 st. Får se hur det går, om man får en favvo detta året också.
Men jag tror inte att jag kan dansa. :) Jag dansar ibland hemma, när ingen ser. Känner mig fånig annars. Måste man go down and dirty när man ska dansa, om man är tjej?
Se ut som tjejerna i Basshunters videos? Jaja. Jag skippar dans, kör på sång istället. :P

När jag kom hem från jobbet var det en liten hund som väntade på mig här hemma. Olivers husse (Eric) och pappa hade gått och gympat och jag skulle ta ut lille valpen på en promenad, vilket slumpade sig bra för jag skulle gå och hämta ut ett paket. Albin kom hem och vi gick. Trevligt med promenad om man har en liten hund som vill undersöka allt och ser så glad ut. Vi träffade på två pitbulls som Oliver morrade lite åt och då började de skälla som galningar. Jag trodde inte kvinnan kunde hålla emot båda två men det gick bra. Usch för sådana... Vet att det finns massvis av fina, uppfostrade pitbulls men ibland träffar man på sånna så man blir livrädd för dem. De skäller inte lågt precis.
Sen busade vi när vi kom hem. Han blir alltid så glad när hans husse kommer och andra folk i familjen/släkten. Lycklig liten vovve.
Nu är det nog dags att göra sig iordning. Ska upp och bli klippt imorgon vid 10 men efter det är jag "ledig" fram tills 15. Trevligt med lite ledighet. Ska nog försöka sola lite, eller sitta i skuggan åtminstone.
Vi får se. Gonatt!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0