Förtur

Jag älskar förtur. Det är det bästa som finns!
Fick mail från MQ förut om att jag kan få shoppa lite på deras rea imorgon innan de öppnar (öppnar som vanligt alltså). Det pågår från 7.00 - 10.00. Albin vill inte följa med, eftersom det är så tidigt men jag tror bestämt att jag ska iväg! Kan säkert få skjuts in till stan med mamma. Behöver ju inte vara där klockan 7.00, herregud så desperat är jag inte!
Men det är kul att få förtur. Och speciellt när det gäller shopping.
Vet inte om jag ska köpa något men om det blir något ska det bli något somrigt, som en klänning eller shorts eller kjol eller något linne. Inget annat! Inga skor, inga väskor.
Sådeså.

Bloggar mera om det imorgon.
Jag är ju ledig imorgon också, skönt det. Efter jag har varit i stan kan jag åka hem och softa.
Och se på TV, för idag kom det två DVD:er till mig. Mannen som talar med hundar säsong 1 och 2. Med Cesar Millan såklart.
Det ska bli roligt. Och nu ska jag gå och kika på Project Runway, för vi såg ju Tal till nationen igår istället.
Kommer nog sedan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0