Förlovnig

Idag har Albin och jag varit förlovade i ett helt år! :)
Jag är glad, även fast jag måste jobba medan alla andra solar. Typs.
Undrar vad jag ska göra idag.. Jaja, det finns säkert massa kartonger som ska packas upp. Eller organiseras om på lagret. Och så kommer kanske massa paket med saker. Hm hm.

Igår softade vi. Alla var sega. Vi softade i förrgår också. Albin och moster Eva badade. Jag tog fina kort men jag har inte kunnat lägga dem på datorn än för internet har inte fungerat så bra och sladdarna till kameran och hårddisken ville inte samarbeta. Anyways..
Vi åt god middag som vanligt, spelade mycket kort. Mest finns i sjön. Det var kul :) Igår gjordes det inte så mycket. Packades lite. Jag läste klart alla böcker och tidningar jag hade tagit med mig.
Hm. Det känns inte som jag har så mycket att säga. Jag få nog ta och pallra mig till jobbet.
Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0