Filmtajm

Nu har jag städat klart och dessutom tagit bilder på filmerna jag köpte igår.


Hercule Poirot är inte fel! Jag hade ju presentkort på Movieline, så då blev det den första boxen.


Gerard Butler är bara så bra! Och samma med Guy Ritchie. Han gjorde ju Snatch och Lock, Stock and Two Smoking Barrels.

Häromdagen fick jag också två Mannen som talar med hundar-DVD:er.


Mamma och jag (och ibland Albin) har börjat titta på första säsongen. Crazy dogs!


Efter den så tar vi denna!

Och det var det för idag.
Nu har Albin precis kommit hem och jag har hängt en tvätt och kört igång en annan. Det är bara badrummen kvar men de får nog Albin ta :P
Nu ska jag ta och titta på ett avsnitt av Poirot.
Enjoy your day! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0