Cosmogirl


Idag kom Cosmo! Dagen är räddad.

Jag gillar Cosmo, den är rolig att läsa.
Iaf, jag glömde ta kort igår på linnet jag köpte på MQ men jag tog bilden nyss, så här är den. Enjoy.


Lite dåligt ljus, den är egentligen ljusare lila.

Det var det.
Igår kom Oliver på besök och vi gick på promenad i Wendelsberg. Efter vi hade lämnat honom hos matte Sara så handlade vi grillad kyckling för att äta och se på Miss Marple. Det ska nämligen gå ett avsnitt varje onsdag klockan åtta hela sommaren!
Men ack, så besvikna vi blev när det inte var Geraldine McEwan som spelade Miss Marple. Det är ju hon som kan se så sneaky ut som ingen annan kan!!
Men hon som spelade Marple igår har bara spelat in fyra avsnitt så vi måste uthärda tre avsnitt till. Men det fixar vi säkert.
För igår var det massa sexscener i avsnittet. Agatha Cristie skulle aldrig!!
Hon kanske skriver att de gick och hade sex i ett förråd men hon skriver inte mer om det, men igår hade de massor av sex. Fy!
Inte göra så med kultavsnitt.....

Nu måste jag dra till jobbet!
Hörs!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så fint linne =)

2009-06-11 @ 19:13:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0