Cocoo

Jag har slagit till igen! :)
Här är två nya halsband:


Liten gosig glasspinne.


Mumsig bakelse.

Det är det som har hänt idag. Hittills. Och så har jag fått skattepapper. Så allt stämmer och är bra. Nu får jag snart gå iväg till jobbet. Satan vad varmt det är...
Jag ska sätta på fläkten det första jag gör när jag kommer till jobbet. Jisses. Man skulle jobba på Konsum sånna här dagar. De har ju alltid iskallt i sina butiker. Så kassörerna och kassörskorna sitter påpälsade :) Kanske inte är så kul när det är höst och vinter men så är det.
De har skönt nu och vi andra svettas ihjäl men på vintern har vi det skönt och de kallt. Rättvist?
Ha en skön eftermiddag så tittar jag in senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0