Chicaste klänningen


Finaste klänningen från Asos!

Igår fick jag hem denna fina! Den är jättesvår att ta kort på för den ser inte jättesnygg ut på galgen utan snyggare när man har den på sig. Annars ramlar rosetten vid midjan av :) Man kan nämligen knäppa loss den, om man vill gå utan. Men den är så fin :)
Kanske har jag på mig den imorgon. Då ska vi till Albins kompis studentfest i efterskott. Men den rosa tröjan är lite genomskinlig, så jag får försöka hitta en bra bh. :P
Jaja.
Sovmorgon idag! Yes! Börjar vid tre, jobbar till sex och efter det ska Albin och jag göra egna hamburgare. Och kanske se en film, vem vet.
Igår var vi på promenad med Oliver och mamma. Vi åkte till Gunnebo och gick runt lite där. Oliver blev helt galen när han såg fåren. Han är ju vallhund egentligen.
Albin spelade in lite när han låter. Han ville verkligen valla dem och jaga dem. :)




Efter promenaden hämtade vi thaimat från Södra vägen och tog med hem. Där väntade Olivers husse, min bror alltså. Oliver blev väldigt glad. Han har saknat husse. Och idag kommer hans matte hem också. Vilken lyckohund! :)
Vi åt och hade trevligt och sedan såg vi lite på Simon & Tomas, gamla avsnitt. Mamma och jag satt och zappade mellan musikkanalerna och tittade på gamla videos och gamla artister och skrattade åt Beegees tajta byxor. Det var väldigt roligt :D Sen kom Albin och skrattade han också.
Och nu sitter jag här. :)
Och nu ska jag nog äta lite lunch och titta på ett avsnitt av Scrubs. Vi har kommit till säsong 8 nu.
Vi hörs kanske iväll!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0