Utflykt, promenad eller något???

Mamma vill inte ligga stilla.
Hon vill åka på utflykt eller gå någonstans eller bara göra något.
Jag skulle nog gärna promenera men vill inte vara ute och gå om det regnar på mig, har gummistövlarna i stan. Tror dessutom kusin Emma smittade mig med sin halsfluss i fredags på kalaset. Har ont i halsen. Hoppas det går över..

Igår softade vi för det ösregnade nästan hela dagen. Jag höll min kusin Anton mycket, han log och pratade med mig. (Han är fyra månader) Får försöka ta kort på oss tillsammans. Vi såg inte på Dirty Dancing utan Big Fish som inte är fel det heller. Sedan lite simhopp, åt mat (blev tjock) och sedan såg vi hälften av ett avsnitt av Damernas detetktivbyrå på Canal+. På tvåan började Once upon a time in Mexico. Den såg vi också. Mormor, morfar, min morbror och hans kompis, mamma, pappa och jag. Mormor och mamma tyckte den var lite läskig och morfar tyckte den var knepig.
Jag gillade den som vanligt :)

Jag får väl duscha och klä på mig så vi kan hitta på något snart. Ha det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0