Sommarbilder

Hej hopp, här kommer lite bilder!
Annan text är inte nödvändig :P Enjoy!


Oliver spanar ut över havet.


Mamma och kusin Olle är de bästaste vänner!


Albin undrar vad det är för konstig kaviar mina kusiner har köpt. Undrar jag också. Svennes?


Älskar bilden :) Kusin Cajsa är vild och crazy.


Jag fick ett sår på näsan när någon liten bushund försökte krafsa på mig.


Jag sportade mina gula (gyllene?) skor flera gånger i sommar. De är väldigt fina men blir tyvärr smutsiga rätt fort. :(


Jag busade med Albin och tog detta kortet. Han hatar haremsbyxor. Han blev så rädd för han trodde jag hade köpt dem men så var inte fallet.


Köpte detta halsbandet i en butik i Grebbestad som heter Vi två.


Fina armbandet som jag köpte i samma butik. De kommer från Pearls for girls.


Fina berlocker, tycker ni inte? En prinsesskrona, ett lås med hjärta, en groda och pärlor.


Jag slog också till på den här boken. Har tittat på den förut men inte riktigt kännt för att läsa på engelska men nu så!


Hittade fina tröjan med Heidi som jag har letat efter jättelänge.


Vi myste med kusin Anton också. Här är Cajsa med honom. Urgullig pjamas!


Här är Anton med kusin Axel, min morbror Lars och hans fru Marianne.


Milton sitter som en liten björn!


Söta Anton sover i sin vagn när vi är ute och går.


Stora, stygga vargen på sin tröja har han minsann.

Nu var det nog klart med bilder för idag. Albin har nog fler men jag har inte kollat hans än.
Nu ska det bli städning. Och sedan ska vi handla, vi har typ inget i kylen. Rensade lite i frysen och hittade mat man kan ha i veckan men vi måste köpa bröd. Och annat trams.
Ikväll ska vi till Albins pappa Hans och imorgon börjar jag jobba igen. Och imorgon åker min älskling till Sthlm för att filma på Pride. Han får blogga om det, jag tänker inte avslöja mer. :P
Stay tuned for some more, tomorrow.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0