Landet

Hej hopp, nu är jag på landet!
Vi kom sent igårkväll så jag packade bara upp och gick sedan och la mig.
Jag sover alltid så mycket och länge här på landet, det är kanske lugnande. Iaf så vaknade jag vid sju och var hungrig. Tog en macka och somnade om.
Vid tio väckte mamma mig för att fråga om jag ville följa med till Resö men det orkade jag inte så jag somnade om igen. Sedan vaknade jag vid tio över tolv av mardröm. Om vampyrer eller så, har glömt det mesta nu.
Nu är det tråkväder, det regnar och blåser och alla är inomhus. Jag kanske borde klä på mig... Det är iaf helt acceptabelt att vara inne nu och se på film. Pappa hittade någon svartvit som han tittar på men sen får mamma och jag välja vad vi vill titta på.
Jag är sugen på att se på Dirty Dancing. Har den på video. Det var jättelängesen sist.

Saknar dock Albin som är hemma i stan. Men han kommer på tisdag, tror jag det blir. Myspys.
Kalaset igår var kul, alltid kul att träffa släkt.
Tror inte att jag bloggade om det igår men jag har en "målklänning", en klänning som jag köpte en storlek för liten men ville inte skicka tillbaks den utan har haft den som ett mål att gå ner i vikt.
Och igår fick jag på mig den! Det kändes jättebra! Och den var så fin. Jag behöver bara gå ner 2 hg och har sedan idealvikt. Yay. :)

Nu tror jag att jag går och tar på mig myskläder. Ha det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0