Kärleken är hemma

Hejsan, nu är jag hemma från jobbet.
Bloggade inte imorse för jag inte hade tid. Skulle tvätta håret och så försökte jag väcka Albin så jag kunde sätta på datorn. Det tog sin lilla tid. Att väcka honom, alltså.
Är så glad att han är hemma :) Visade dock mina fina, Acneskor nyss och han samtyckte inte. Fast det måste han ju inte göra heller. Jag tycker de är fina, det var ju därför jag köpte dem.
Han samtycker om andra saker istället.
Just nu sitter han och klipper det han filmat på festivalen. Jag tycker inte om klippandet för då spolar han tillbaks massor av gånger. Såklart, han vill ju att det ska låta och se bra ut, men jag stör mig på det så nu får han ha hörlurar på sig :P

Ikväll är det SYTYCD igen. Det var riktigt kul igår, alla var jätteduktiga! Nästan alla iaf, och Philip var massa duktig. Yay! Min favvo :P
Men innan dess ska jag softa lite och sedan göra god rostbiff och äta med älskade Albin, min kärlek. :)
Ha det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0