Jobbsökare

Hej hopp.
Nu är jag vaken! Sedan ett tag. Men ändå.

Dagen började bra, vi vägde in oss (jag har gått ner 0,7 kg!) och sedan åt vi frukost och tittade på bakom kulisserna på Harry Potter och halvblodsprinsens som gick igår men som vi missade eftersom vi var och såg den på bio. Men det var kul att se bakom kulisserna.

Nu sitter jag här och söker lite jobb, för Albin. Jag kollar det jag tror passar honom och vi har redan hittat en ansökan med heltid och fast lön. Som han har goda chanser att få :)
Jag blir så glad. Det är roligt att hjälpa till :P
Efter detta ska jag väl duscha och softa lite och sedan ska vi promenera runt Labra. Det är mysigt att promenera själva, även fast det är roligt att gå med andra också så är det speciellt att gå ensamma och prata.
Vi kanske tar med en kamera också, vem vet?

Jag tror jag ska spendera dagen med att läsa modetidningar och skvallertidningar.
Hoppas ni har det soligt och bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0