Happy as a frog!

Jag är glad som en groda!


Glad och kär!

När jag satt på bussen för att åka hem från stan ville jag ringa och prata lite med Albin. Då säger han att han åker tåg. Vart då? Hit såklart! Min älskling är busig och åker hit utan att berätta, men jag är superglad!
Har saknat honom så himla mycket, och han kommer vid elvatiden tror jag.
Busig som jag är så har jag sorterat in hans t-shirts i färgordning, hoppas han gillart :)

Åt thai med Aridun efter jobbet, det var gott. Kul att prata, fast det var dåligt med folk ute. Jaja.
Vi kanske drar ihop lite folk på dreag och sitter och snackar på nån uteservering, får se. Hade varit himla roligt.
Min lilla Albin kommer, lalalaaa.
Jag ska se på Ghost Wisperer nu tror jag bestämt, och sedan blir det ju SYTYCD och sedan kommer sötnöten.
Vi hörs väl imorgon!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0