Guitar Hero III: Legends of Rock

Jag har ont i armarna.
Varför?
Jag har spelat Guitar Hero.



Wii. Det är jobbigt, för jag är inte van :P Och så är jag rätt dålig. Men jag har kommit lite framåt iaf. Rockade byxorna av Tom Morello, my hero!



(På typ sjätte försöket, ska erkännas, men ändå!)
Det är ganska kul, speciellt när man känner igen låtarna, då är det lättare. Jag har spelat Sunshine of your love med Cream och Barracuda med Heat och (min favvis) Bulls on parade med Rage against the Machine.
Men vad tusan vad låtarna ska vara långa då.. :P
Jag är lite bättre än innan och det bara efter någon timme nu ikväll (!). Tycker det är rätt bra.

Albin är i SthlmPride. Saknar honom, såklart :P
Han sms:ade förut idag och var orolig för han ska filma och han var tvungen att ladda sin kamera som han köpte någon timme innan tåget gick. Men på intercity-tåget fanns inga eluttag. Då är det himla svårt..
Jag skrev att han säkert skulle fixa det, för han brukar fixa det mesta bara han tänker till lite. Och det gjorde han! Han gjorde en deal med Clas Ohlson i Sthlm att typ få samma kamera och de kunde ladda den medan han åkte tåg så skulle den vara färdigladdad när han kom dit.
Smart kille jag har va? :)
Det hade nog inte jag kommit på, men han ger sig inte. Älskar det med honom :)

Lite segt på första jobbdagen på typ två veckor. Eller ja, det kom ju folk men ändå.
Ska komma på saker att göra varje dag. Idag kom det pockets, så det ordnade jag. Och massor av saker skulle slås in. Yeah yeah..
Jag jobbar hela veckan utom på lördag för DÅ ÄR DET BRÖLLOP!
Och jag har inte ens tänkt vad jag ska ha för frisyr eller något.. :P
Känner mig fånig men har inte varit på något bröllop sedan jag var liten och var brudnäbb. Och då var det väl mamma som fixade allt. Så är lite nervös, känner ju inte folket heller. Jaja...
Cajsa kommer en liten sväng på onsdag och besöker mig, jag kan konsultera henne om hår och sminkning :D

Nu ska jag nog försöka se klart på Working Girl som jag började titta på för kanske två veckor sedan. Harrison Ford från 80-talet... Mums! :D
(Jag vet, jag är knasig. Men det är jag och Calista! ;))
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0