Ghostbusters

Såg den igårkväll, ja. Läskig :P
Jag skulle helst sett den med någon för det är inget kul att se själv. Hade lite pers på msn som jag pratade med och det hjälpte lite, men jag gillar inte läskiga movies. Även om den inte är jätteläskig så tyckte nog mitt undermedvetna det för jag hade världens hemskaste mardröm inatt.
Usch usch..
Jag ser inga skräckfilmer så man ju undra hur jag har fantiserat ihop de som var med igår :P
Kommer inte ihåg så jättemycket nu men jaja..

Ny vecka, idag är det jobb. Ska inte glömma att hämta ut mammas bok på bibblan.
Inget kul alls på TV ikväll. Inget som jag inte redan har sett liksom.Idag måste jag äta upp fiskgratängen. Vägrar att laga mat när jag har färdig i kylen!
Sådeså.
Lite svalare idag, kanske för det regnade inatt.
Jag har inte mycket mer att berätta just nu, så jag stänger av det här. Hörs.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0