Eight hour cream

Hejsan!
Nu är jag här igen.
Idag slutade jag 15.10. Känns bra, känns bra. Albin kom och plockade upp mig och vi drog in till stan. Planen var jeans till honom och typ trosor och strumpor till mig.

Detta handlade jag:


Eight hour cream från Eliasbeth Arden.


Albins snälla pappa köpte denna åt mig, fast jag hade råd själv. Han är väldans snäll, den där Hans. :) Tack igen!


Köpte örhängen som jag nog ska ha på bröllopet imorgon. Temat var tydligen lila men som jag inte fick reda på förrän efter jag hade köpt min klänning (som är rosa och svart). Jaja.


Jag köpte billiga örhängen att ha när jag sover.


Solisar för 50 spänn, jo jag tackar :)


Jag hittade trosor på Lindex som hade kampanj som vanligt.


Framsidan.


Rött är fint.


Love.


Rutmönster.


Baksidan.










Massa trosor men nu var det inga fler :P Jag köpte lite söta strumpor också. Check it out!

Nu var det inga fler bilder. Men jag har dock spanat in lite bilder som Albin tog i somras och jag ska lägga upp dem senare tror jag. Nu ska jag måla naglarna och se på Marley and me. Har ju läst boken så borde nog se filmen också. Såg Bride Wars igår (så hette den ju!) och den var rätt okej.
Men vi hörs väl :) Tar med kameran imorgon men vet inte om jag hinner blogga innan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0