Dinner plans

Idag ska jag träffa Aridun efter jobbet. Eftersom jag slutar så sent så finns det inte mycket att välja på än att äta :) För sen ska jag ju hem och sova och jobba imorgon igen.
Jaja, så kan det gå.
Vi bestämde att vi skulle gå till Pasta + men jag är redan nervös för det är dyrt. Ska kanske messa honom och föreslå Thouis thaikök eller hur det stavas. Det är också trevligt ställe :)
Får fixa det.

Igår pratade jag väldigt mycket med Albin. Mysigt. Saknar honom.
Han har blivit jättehes så det låter inte som honom. Han har väl skrikit för mycket på funkisarna. ^^
Han får skjuts hem till Göteborg med sin bror men beroende på vädret kanske de stannar en dag extra om det är fint.
Let's hope not! :P

Snart ska jag gå till banken innan jag börjar. Hoppas inte det är nån jäkla kö igen. Swedbank i Mölnlycke måste vara det segaste kontor som finns. Spelar ingen roll hur många nummer det är före en, man får alltid sitta och vänta aslänge. Och det är ju jobbigt om man har gått dit för att växla pengar till butiken och måste sitta där och vänta och känna sig stressad.
Aja. Klagis-Josie är igång idag. Jag skyller på vädret. Igår började det regna precis när jag gick hem. Och när jag kommit hem så slutade det nästan med en gång. Sammanträffande? I don't think so!
Måste komma ihåg att spela in SYTYCD om jag inte kommer hem i tid.
Ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0