Bryggkalas, Röda ormar och överraskning

Hejsan. Jag har varit medveten borta från bloggen för Albin har ju kommit!
Han kom i förrgår. Jag var lite besviken när han sa att han skulle komma så sent som åtta eller nio. Men men. Jag satt och solade och då kom han smygande bland buskarna, redan innan fem!! Han lurade mig igen! Sikken bus :)
Blir alltid överraskad och går på allt hela tiden. Jag tror han tycker det är bra :P
Väldigt roligt :)

Man blir så lugn här på landet. Jag behöver inte mobilen och egentligen inte datorn heller, känner inte att det är nödvändigt att blogga. Det är skönt att ta det lugnt. Vi har inte gjort så jättemycket. Igår badade vi i tio minuter fast vattnet var inte jättevarmt men det var roligt ändå. Albin busade och stod i och mamma och lille kusin Anton spanade på bryggan efter brännmaneter så vi inte skulle skada oss.
Eller ja, skada och skada gör man väl inte men det är ju inte skönt direkt.

Igår var vi och åt på Röde Orm på bryggan i Grebbestad. Mamma, moster Eva, Albin och jag var där. Vi tre tjejer beställde hamburgare och Albin tog revbensspjäll. Vi var så himla mätta efteråt! Och så gick vi och provade kläder :P Kanske inte det bästa att göra när man ätit en stor måltid. Men jaja.
Jag hittade några roliga grejer men inte så roliga att jag ville köpa dem.
Sedan såg vi på SYTYCD. Spännande, spännande. Phillip hänger kvar! Go him!
Idag är det bryggkalas i Bovall. Hos mina kusiner. De firar födelsedag och vi är bjudna. Det ska bli himla trevligt. Innan dess ska vi nog ta en liiiten shoppingtur. Jag ska kanske kika på en baddräkt, det är så svårt att bada ordentligt med bikini.
Vi får se hur allt blir.  På lördag åker vi hem, Albin och jag. Vi ska äta god mat ute och sedan se på Bruno. På söndag ska vi se på sista Pirates-filmen med Albins pappa. Det ska också bli kul :) Jag har fotat en del, så jag ska lägga in det imorgon, om jag har tid och lust :P
Idag kommer min bror och hans lille hund. Det ska bli kul att träffa dem igen.
Men nu ska jag kika på film tror jag bestämt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0