Uppklippt och hårsvall?

Jag har blivit rådd av en frisör att inte klippa lugg, även fast jag vill så gärna..
Då kommer jag få (ännu) tjockare ansikte än vad jag har nu. Men jag vill göra något av det, det hänger ju bara där. :P Långt och lika långt överallt.
Jag tänkte att man kan klippa upp det lite fint. Vet dock inte om jag litar så mycket på den frisör jag har bokat in till nästa gång.. (Har ni tips om någon bra frisör i Göteborgstrakten, skrik till!!)
Jag fick tips att klippa upp det som Gisele Bündchen.
Klistrar in en bild här.. Säg vad ni tycker!

Fina lockar också!

Svårt att hitta någon bild där mna ser hennes hår och hon inte är helt avklädd. Men men, underklädesmodeller..
Idag börjar Lipstick Jungle. Undrar om man ska ens kika? Jag läste boken men den var väl sådär..
De försöker verkligen att vara wannabee SATC. På tal om det så såg Albin och jag slut hela säsongen (första gången för honom, andra för mig) i helgen.
Nu ska vi börja med Scrubs och det gör vi nu, tillsammans med potatismos och falukorv.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0