Strawberry (Fraise)

Fick ett lipgloss igår, av Solo. Med strawberry då alltså.
Inte provat än. Men jag är inte så mycket för läppglans och läppstift. Jag är mer lipsyl-tjejen. Jag är väl för ung för läppstift. Kanske.

Idag är jag seg. Igår var Albin och jag på bio, den var faktiskt bra även fast jag har hört att den kanske inte skulle vara så bra. För om man ser bortom alla skämt och trams så är det ju viktigt att våga pröva nya saker, annars fastnar man i livet och utvecklas inte.
Jag vet att jag borde prova på saker mer. T.ex. mat. Jag är rätt kinkig, gillar egentligen inte att prova något nytt fast det ändå kan vara gott. Provade en indisk rätt häromdagen med spenat. (Det var lunchbuffé och då fanns det bara sex rätter) Förvånansvärt gott. Det smakade inte som vanlig spenat. Var glad att jag vågade men annars vågar jag inte.
Andra saker som jag inte prövar är saker som jag kan göra bort mig.
Jättedumt. Men jag kanske lär mig att våga. Får se. :)

Nu sitter jag med nymålade naglar, bara lite genomskinligt glansigt. (Det är det nya nu? :P) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Träna lite med Wii Fit, borde jag göra iaf. Och det är rätt kul faktiskt.
Gå på bio (igen) sen kanske? Alldeles själv, kanske till och med.
Det vågar jag iaf, det finns vissa som inte vågar. Jag vet inte varför men man kanske inbillar sig att andra tror att man inte har några vänner. Men det är lite kul att gå själv för då kan man ju välja exakt vilken film man vill se, och allt. Ganska praktiskt ibland. Samma med att shoppa själv. Då bestämmer man ju själv i vilka butiker man ska gå i.
Visserligen är det väldigt kul att gå runt i butiker med vänner men alla kan ju inte.


Jahapp. Jag kanske ska.. Städa lite i rummet? Kasta bort saker som jag sparar men inte kommer ha någon användning för? Jag är nog ganska nostalgisk, vill spara vissa saker för de har betytt något. Men nu kanske man inte minns vad, och då är det ju lite onödigt att de ligger och skräpar i någon låda.
Och nu skriver jag bara för att skriva, inte om något intressant. Sjutton också.
Men jag tror jag kollar lite på SFs hemsida och ser om jag hittar något spännande.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0