Paper Planes

Jag såg lite på Baby Phats visning på youtube häromdagen och Kimura är alltid rolig och udda, och musiken också. En låt var speciellt bra och det var M.I.A. - Paper Planes.
Har ni inte lyssnat på den, logga in på Spotify och lyssna! Eller om ni inte har fått någon inbjudan, ladda ner :P
Good stuff.


Här sitter man och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så man kan kolla posten, gå och handla lite lunch och sedan öppna butiken. Hade tänkt att städa ordentligt för jag hittade en del damm. Lite svårt att städa överallt men idag tänkte jag försöka. Det var så hemskt väder igår, slask och halt, så det var inte jättemycket folk som vågade sig ut. Lite trist för det fanns inte så mycket att göra.
Får hitta på mer att göra idag.


Jag skrev för några inlägg sedan om att jag hade beställt en klänning från Asos.com och att det var fel. Jag fick klänningen igår! Och den är jättefin.

Har inte hunnit ta en bild på klänningen än, men snart! Såhär ser den ut iaf.

Det var roligt att den äntligen hade hittat rätt. Även om det hade varit väldigt krångligt med att skicka tillbaks den och allt. Och så hade jag beställt en kjol också, som kom igår. Fast vänta, det var inte alls kjolen jag hade beställt utan en topp...?! Vad fan..
De har rätt typ varannan gång, så ska det inte vara. H&M har inte lika fina saker (ibland) men de levererar alltid rätt. Nu har Asos gjort fel två gånger. Det är inte så man blir glad precis.
Så jag skickade tillbaks kjolen (a.k.a. toppen) och vill inte att de ska skicka den de skulle skickat utan jag vill ha pengarna tillbaks.
Får se vad som händer.

Big week nästa vecka!
Jag ska klippa mig, har en tid hos Astma-Eva och Albin fyller år!
Snart åker han bort.. :/ Men vi har redan bestämt att jag ska ta lite ledigt och åka och hälsa på honom mitt i veckan. Om han jobbar kan jag alltid gå runt och leka intelligent i huvfudstaden. Gå på Cosmonova och sånt. Kanske shoppa? :)
Nu ska jag springa iväg.
Chanel-O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0