Nyårsfoton

Nu orkar jag lägga upp några foton från nyår.

Albin och Erik.

Elias, Johan (?) och Sara.

Vi blev bjudna på snittar och välkomstbubbel!

Eric och Sara.

Jag kommer inte ihåg varför men Eric skulle posera.

Sara var väldigt fin, både i håret och fina klänningen.

Detta var väldigt populärt och mycket roligt, enligt mig själv.

Det kom på en vääääldigt skön (och gammal) låt!

Erik och Eric i fotosession.

Väldigt roligt bild, dock lite suddig.

Sedan tänkte jag att jag tar några som inte jag har tagit, utan min bror har lekt med sin fina kamera. Jag tjuvar bilderna från Facebook. Mohaha.

På tolvslaget var vi ute på balkongen. Yay!

Spårvagnresa in till stan.

Jahapp, det var det jag hade att bjuda på.
Jag ska nog skriva ett inlägg om det som hände igår och idag också.
Ses i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att du besparar oss hångelbilder i bloggen ;)

2009-01-05 @ 10:01:10
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0