Ny design och Josie är dement

Hej!
I'm so happy, I'm so glad that I've got you! I want to thank you, and thank you means merci!
Jag är glad för min nya bloggdesign äntligen har lagts upp av den fenomenale Albin.
Juldesignen har varit uppe nästan hela januari, fast jag hade tänkt att bytet skulle ske ungefär vid nyåret. Men då var inte designen riktigt klar eller egentligen uttänkt. Jag hade massa idéer men de visade sig att det var svårt att genomföra, så då fick jag skrota dem. Kanske använder dem en annan gång, om det funkar bättre då.
Jag tyckte att det skulle vara lite trevligt med körsbärsblommor, och det ser väl väldigt fint ut, tycker ni inte? Ja, det tycker jag iaf och det är ju det som räknas.


Jag undrar om jag inte har börjat bli lite dement.. Senildement.
I förra veckan beställde jag ju biljetter till Sthlm för att hälsa på en viss Albin. När jag åt frukost i helgen kom jag ju på att den helgen jag hade bokat biljetter till, då skulle ju Albin jobba på helgen. Klantigt! Jag skulle bokat helgen efter det, men nehej, det gjorde jag tydligen inte.
Jag tänkte att man får väl sälja dem på Tradera eller dylikt men det blir så jobbigt.. Och så måste man boka om och krångel krångel.
För att göra en lång historia kort så ringde jag till SJ idag. Jag blev så upprörd, de hade bara telefonröster som inte förstod vad jag sa.
"Menade du BEG9372D?"
"Nej! BEH3372J!!!"
För tusan! Jaja. Inte alltid lätt.
Men sedan ringde Albin och charmig som han är fick han personlig service och han charmade alla på kundtjänst som bokade om min biljett till helgen efter. Alltså åker jag till Sthlm den 25.e februari och åker hem den 1.a mars!
Måste spara pengar till något fint man kan köpa där..!

Och på tal om dement..
Idag ringde min väckarklocka 08.15 och jag gick upp, åt frukost, duschade, tog på mig kläder och gick till frisören. Det hade inte öppnat när jag kom dit, så jag fick vänta i några minuter. Medan jag stod där och väntade tänkte jag att det var allt lite tidigt för en klippning.
Hade inte frisören sagt att jag skulle klippa mig igen om två månader? Och visst klippte hon mig innan nyårsafton? Hm.. Konstigt.
När det öppnade frågade jag, lite osäkert, om jag hade en tid idag.
Nehej. Icke. Inte alls.
Vi letade ett tag i bokningskalendern och det visade sig att jag har en tid den 25.e fenruari. Jahaja..
Bara går hem och lägga sig igen då.
Jag blir nästan lite orolig när jag glömmer sånt där. Men jag lever! Yay..


På onsdag är jag ledig och det gäller fredag också. Rätt skönt. Men jag ska ju på möte hos vårdcentralen på onsdag. Albin har lovat att följa med, så det blir nog bra. Sedan är det Design: Simon och Tomas idag. Imorgon är det Top Model 11 och det är det på onsdag också.
Yoga är det också på onsdag. Det blir nog trevligt. Jag hade tänkt att träna idag men jag är förkyld och ont i halsen och då är inte det smartaste att försöka träna sig frisk.
Jag får försöka jogga lite och boxas med Wii Fit istället.

Jag hoppas inte gör jag något mer dumt som jag inte kommer ihåg.
Va?..

Kommentarer
Postat av: sissel

jätte fin bakgrund! i like :)

2009-01-26 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0