Modette

Hittade ett test i Saras blogg, och gjorde det.
Bara så ni vet så skulle jag passa perfekt på 1990-talet. Yay...?



Allra bäst är det om det ser ut som man vaknat, slängt på sig det som låg närmast och ändå är skitsnygg. Du vet precis hur man behärskar denna svåra konst, vi andra fattar inte riktigt hur ditt hår kan vara snyggast när det är skitigt, hur du kan se partyklädd ut i Converse och t-shirt och hur fasen man får nagellacket att skava av på det coola sättet istället för på pundarvis. Visst, ibland kan man tycka att din ”Who cares”-attityd är lite åt den slappa sidan, men det väger du upp med att faktiskt vara den skönaste polare man kan ha. Att du dessutom sätter trender istället för att följa dem är ju inte fy skam.



Varför 1990-talet? Man klädde sig uruselt då, Imho.... (Imho = In my humble opinion) Platådojjor och string och tajta byxor, you name it.
Men jaja. Jag ska inte gnälla, för idag är det Albins födelsedag!
Nu ska jag titta på Mamma Mia igen, för imorgon är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0