Come on, Eileen!

Jag tycker om nostalgi. Det är väldigt mysigt, det välkomnar en med fluffiga täcken och kuddar och varmt te med honung i.
Dexys är ju nostalgi. Albin och jag såg Come on Eileen-videon på VH1 och det är så kul. Faktiskt.
Riktigt bra låtar.
Igår kom Bobby McFerrin med Don't worry, be happy på samma kanal. Jag tyckte att det såg ut som Robin Williams men det var kanske bara önsketänkande. Men sedan såg jag att det var han! Yay. Jag gillar honom, han är otroligt soft.
Världens bästa ståuppare, skådis och allmänt som person.



Jag känner mig dock inte riktigt bra idag. Jag vet inte om det är astmaallergi eller förkylning med astma. On top of that, så har jag magont som bara tjejer kan ha. Illa.
Jag tycker inte om det här, att jag alltid blir sjuk nästan vid samma tidpunkt.
Ifs så har jag en tid på onsdag hos vårdcentralen, men de vill att jag ska försöka sluta använda min Symbicort i 72 timmar. Är de kloka? Det är det enda som inte får mig vara sjuk hela tiden ju.
Nej, jag får göra det där testet en annan dag när jag inte har tendenser att behöva åka in på sjukhus. När jag är "friskare".

This don't make any sense..

Jag börjar inte förrän 13.00, vilket är lite skönt. Jag har börjat läsa boken om väskor och jag har nu ett väldigt sug efter en Marc Jacobsväska.
Jaja.
Igår köpte jag tågbiljetter! Till Stockholm. Ska dit den 18.e februari och åker hem den 22.e. Ganska skönt att få lite ledigt och få umgås med Albin. Visserligen kommer han jobba lite medan jag är där men då kan jag roa mig själv på stan. Har visserligen lite mindre pengar än vad som hade varit trevligt.. Alla räkningar plus linser plus att jag sätter undan pengar varje månad gör mig lite fattigare än andra månader. Illa..
Jag som hade tänkt att kika i butiker som inte finns i Gbg, och det är ju lite svårt om man vill köpa något men inte har money.


Nu ska jag gå och lägga mig i soffan med vetekudden på magen och försöka uthärda resten av dagen.
Kisses!

Kommentarer
Postat av: cajsa

Vem har inte ett sug efter marc jacobs? ;)

ja den la av, hann inte ringa upp då jag kom på att jag var tvungen att städa ;)

Tror du att den är föör ljus? :(

2009-01-24 @ 16:37:22
URL: http://cajzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0