Chanel-O!

Sista (eller om det var näst sista..) avsnittet av SATC säger Anthony så när han och Charlotte går in på Chanel.
Jag vet inte varför, men jag tycker det är så löjligt roligt.
Anyways....

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv.
Igår hämtade jag ut ett par stövlar, som till mitt försvar jag beställde för flera månader sedan (innan jag hade ett enda par med snygga stövlar). Jag tänkte direkt att jag skulle skicka tillbaks dem för man vill ju inte vänta typ tre, fyra månader på ett par stövlar. Så desperat är jag icke.
Men de är så fina... Jag har redan ca. 5 par stövlar som fungerar bra och är snygga. Behöver jag verkligen ett par till?
Men de är så fina... Illa. Mamma sa visserligen att jag får göra som jag vill men jag försöker vara lite smart också.
Imorgon ska jag åka till Allum och till DinSko och kika på ett par stövlar/stövletter jag har lagt undan.
I'm crazy!
Det som är bra med mitt hysteriska skoköpande är att jag nästan aldrig köper skor som kostar över 500 kr. Det är ju rätt bra, n'est pas? Och det är bra kvalité på dem då. Mina varma fodrade stövlar kostade det dubbla och jag har inte användt dem så himla mycket. (De håller till nästa vinter!)
Så då är det bättre att köpa billiga skor som man använder mycket?
Jag vet inte vad jag menar med allt jag nyss skrev, mina argument börjar sina.
Jag ville nog säga att jag tror jag behåller stövlarna som kom igår men kanske inte de som jag vill kika på imorgon.
Ha!


Snart åker Albin iväg till hufvudstaden.
Jag kommer sakna honom förfärligt mycket! Alla undrar vad jag ska göra när han har åkt bort.
"Börja med en hobby!" Osv. Kan jag inte få göra det jag gör nu? Jag jobbar, kommer hem och är trött, äter och sover. Det skulle väl vara att jag skulle bli väldigt sällskapssjuk på de dagar jag är ledig.
Jag tror det kommer gå bra, att man får längta. Då uppskattar man varandra mer när man ses senare.
Fast jag vill himla gärna åka och hälsa på honom. Dels för han är världens underbaraste fästman och jag kommer sakna honom och dels för att det är kul att gå omkring i en "ny" stad. Omväxling förnöjer.
Men Albin är alltid bäst och lagom och jag skulle inte byta bort honom för något alls i världen.
Sådeså.

Nu ska jag kika efter posten och sedan springa iväg till jobbet och jobba.
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0