Australia

Yes, idag var jag på bio!
Inte ensam utan med mamma, pappa och Albin! Bion var faktiskt jättebra. Jag var lite orolig för att filmen var så lång.. Inte för min egen skull men de andra biobesökarna kanske inte skulle skärpa sig så länge. Men det gick rätt bra. Ingen var väldigt odräglig, bara en som hostade mig i nacken.
Jisses, ingen hyfs längre..
Men iaf, mycket, mycket bra film. Väldigt intressant och jag gillar alltid Hugh Jackman.


Idag har vi också hämtat ut Wii Fit! Mycket, mycket glad för att vi fick det äntligen!
Det är jätteroligt. Lite svårt med balansen ibland men ju mer man övar, vet ni.. Jag tänkte gå ner lite, så det är ju kul att det finns flera olika saker att träna på. Variera sig lite.
Hoppas bara det funkar.. :P
Idag har jag inte spelat så länge, eftersom vi var på bio och sedan kom min bror, Sara och Oliver på middag. Vi spelade visserligen lite tillsammans sedan men det var inte riktigt samma sak. :)
Vi bowlade också på vanliga Wii och jag kom trea två gånger. Jag fick tre strikar! Aldrig fått i det spelet innan. Och jag tänkte att "nu har jag bara ett kast kvar, det kommer gå dåligt.." så fick jag två strikar på raken..! Slog mitt personliga rekord också, trevligt trevligt.
Men yogan på Wii Fit var verkligen kul. Nu kan jag göra det hemma istället för att gå iväg till Friskis :P
Vissa grejer är svåra, som slalom. Ibland är plattan jättekänslig och ibland inte alls. Då gör man för mycket och fel fel fel.

Imorgon är det en röd dag och jag planerar att spela länge, länge..
Kanske får pausa ibland så Albin också får ha lite kul.
Jaja, petitesser.


Imorgon börjar också Americas Next Top Model 11!
Det får vi inte missa.
Jag fick en kjol idag. Och fel klänning. Men det bloggar jag om imorgon.
Nu är det sovatime.

Kommentarer
Postat av: sissel

ojojoj. jag tyckte att den filmen va hur seg som helst! så seg att jag ångrar att jag såg den. Men kul att någon gillade den :)

2009-01-07 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0