Albins födelsedag!

Hurra, hurra, idag är det Albins födelsedag!
Jag är trött.. Mamma väckte mig kvart i åtta och så sjöng vi för Albin och han fick lite paket. Jag hoppas han blev glad.. Lite halvtråkiga presenter, tycker jag det blev men han önskade sig film så.. Jaja. :)


Jag känner mig klen hela tiden nu.
Igår var vi på vårdcentralen och pratade lite. Jag hoppas det går att göra något åt att jag mår kasst var fjärde vecka, men det går nog inte.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Fick lite ont i mgane (igen) igår. Inte kul.. Vet inte alls vad det beror på. Har lite ont nu med, och jag vet inte vad man kan göra åt det heller. Novalucol?
Jag är visserligen ledig imorgon så då ska jag ringa vårdcentralen tidigt och boka en akuttid. Får se om jag får någon tid.. Och om jag nu får det, kanske de inte kan göra något åt mitt onda ändå..
Jag vill ha en duktig doktor, typ någon från Scrubs...!


Igår såg jag Tales from Earthsea. Av Goro Miyazaki. Anime, alltså. Jättekonstig..
Någon har varit hög, tror jag.


Nu ska jag sätta upp håret och packa ner en tidning och gå till jobbet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0