United 93

Usch, jag såg hemsk film förut.
Pappa hade köpt en ny film, som handlar om ett av de kapade planen som kraschade den 11 september 2001. Jag tänkte att det kunde vara intressant att se men det var ju fruktansvärt hemskt.
Knivar och skrik och blod och panik... Ska jag försöka sova nu?
Jag är inte så avtrubbad när det kommer till hemskheter på film och TV. Jag tror inte riktigt jag fattade vad som hände, när det hände men när jag såg det på filmen nyss så började jag nästan gråta.
(Jag vill inte göra det inför folk även om "folket" för tillfället var min pappa, så jag höll inne..)
Speciellt hemskt när människorna i planet ringde sina nära och kära för att berätta att de älskade dem och sa hejdå. Det var sorgligt.. Jag kan inte sova nu, jag måste läsa någon serietidning eller se något roligt klipp annars kommer jag ligga och vrida och vända på mig och inte kunna sova alls inatt.

Annars så bloggar jag kanske imorgon, ska städa huset också så får se hur det blir.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessie

åh den filmen vill jag se, har inte gjort det än :)

2009-02-12 @ 23:29:25
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: Jessie

ingen fara, förmodligen kommer jag gråta ögonen ur mig när jag ser den :)

2009-02-13 @ 00:07:11
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0