Packad och klar

Nu är jag inte full, inte alls.
Men jag har packat ganska mycket. Resten får jag väl packa imorgon, det är sådana saker som smink och pyssel. Sånt man använder. Och tandborsten får inte glömmas!
Jag har en lista som jag kan bocka av på. Det är bra.


Jag blev verkligen chockad och förvånad men samtidigt väldigt glad igår när Albin ringde på dörren.
Det var verkligen oväntat, och det är det jag älskar med honom. Han vet vad som är bra för mig (alltså han själv) och så fixar han det åt mig. <3
Hann inte blogga imorse för jag umgicks med Albin istället, såklart. Jag har haft så mycket tid att blogga för jag inte hade något speciellt annat att göra när min fästman var bortrest.
Och nu kommer jag kanske inte blogga varje dag när jag är i Sthlm heller. Kanske några korta inlägg, men knappast några långa. Albin har ju fått ledigt, så vi ska umgås varje dag. Nu har vi fått nästan en vecka tillsammans när han kom igår. Det känns jättebra!

Nu pysslar jag med musik. Får lite ny musik av Albin men det saknas ändå mycket. Vill egentligen inte ha "gammal" musik, kanske sådant jag inte lyssnat på länge isf, men jag har inte så mycket. Visserligen har jag 10566 låtar men jag lyssnar ju inte på alla. Vet ni vad så många låtar motsvarar?
63 dagar.
54, 10 GB.
Vissa kanske inte tycker det är mycket, men det är mycket för mig. Speciellt om mer än hälften är bara bra musik. En del är trance och lite sånt jag hittat i storebrorsans mappar men ändå.
På tal om honom så har jag fått låna hans skärm. Det var fel på min gamla, men den har ju hängt med ett tag. Allt annat är utbytt, Albin och jag köpte ju ny dator i somras, tror jag det var. Och tangentbordet och musen är ganska nya, något år eller två. Men skärmen har jag haft länge, så det var rätt skönt att byta ut den.
Jag fick nog köpa storebrorsans skärm, men jag vet inte för hur mycket. Får prata mer med honom.

Nu ska Albin och jag kika på Batman - The Dark Knight.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0