My fair lady

Ingenting som jag hade planerat hände igår.
Typiskt.
Ingen fika, ingen promenad. Det blev att mamma och jag tittade på My fair lady från 1963 med Audrey. Inte sett henne i någon sån roll, det passade henne inte riktigt att vara gapig och prata hemsk engelska :P
Men det var kul ändå. Det allra roligaste var att det var paus mitt i filmen. Intermission.
Säkert i fem minuter, jag skrattade mycket.

Jag känner mig lite krasslig idag. Har haft ont i halsen, typ förkylning, hela helgen. Vet inte om det halsonda är kvar, har inte försökt prata med någon än idag. Får se.
Hoppas jag är frisk på onsdag bara. Två dagar kvar! Yay!
På ett sätt så känns det inte som det har gått två veckor utan mycket kortare, kanske för dagarna bara flyger iväg tills jag ska få träffa Albin igen. På ett annat sätt så har det gått fruktansvärt långsamt.
Men två dagar klarar man väl lätt.


Jag ska gå ut och kika posten nu.
Vi hörs kanske ikväll.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Vi ses snart, älskling!

2009-02-23 @ 11:00:46
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0