London W8

Jag vet att jag är fånig men jag ville att Albin och jag skulle åka till Simon och Tomas butik vid Tekniska magasinet.


Jag handlade lite..

Det var väldigt fint där inne, lite dyrt för mig kanske, vill inte slösa på inredningssaker när jag inte ens har en lägenhet. :P
Men jag kom verkligen inte över att Simon och Tomas och de söta små hundarna Percy och Pooter var där också.


De hade sina små korgar där, och Simon jobbade.

Jag tänkte att de kanske var där ibland, men varför skulle de inte vara där när vi var där?
Jaja, jag blev chockad och kom inte över det på länge.
Har nog inte gjort det än.
Albin säger att jag är starstruk men jag vet inte.. Jag ser ju upp till dem, de är ju duktiga inredare. Men ändå, varför kan jag inte komma över det?
Tja. Whatever.

Fikan med Emelie var väldigt trevligt, efteråt så visade hon roliga butiker. Jag köpte en smyckeshållare som var som en liten docka utan huvud.
Annars har jag bara köpt nödvändiga saker som strumpbyxor och sminkborttagningsmedel och lite mat. Plus rengöringsmedel och svampar så man kan städa badrummet.
Imorgon funderar jag på att köpa minst något onödigt som typ ett halsband eller en tröja. Eller ett par skor... :P
Spanade in ett par snygga på DinSko.


De ser lite mesiga ut men var ascoola!

Vi såg Let's dance nyss. Sköt att Carl-Jan äntligen åkte ut! Jag har inte något emot honom.. Eller jo, lite. Men han var så stel och kunde inte dansa bra. Så skönt.. Morgan borde vinna!

Nu vet jag inte riktigt vad som händer men jag ska nog gå och fixa bort sminket så slipper jag tänka på det sen. Måste tvätta håret imorgon men har ingen hårfön... Vet inte riktigt hur jag ska fixa det så att håret blir snyggt, får väl göra mitt bästa med handduken.

Ni får alla ha en jättebra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0