Live on Broadway

Det kommer så mycket saker till lilla mig..
Och jag är så oskyldig!!
Iaf..
Idag kom en dvd till mig, bara mig.
Robin Williams live on Broadway.
Och jag är glad för det. Visserligen har jag den på datorn och har sett den säkert 10 gånger men det är så mycket bättre att ha den på dvd. Tycker jag. Bättre kvalité, kanske bakgrundsmaterial, vem vet? Dock otextat, men jag hänger med ändå.
Väntar också på Night at the Met, också med Robin Williams. Han är bra ståuppare.
Bra skådis också, men han gör alltid så sorgliga roller. Sorgligaste är väl i Patch Adams, Jack och House of D. Gråter nästan jämt när jag ser hans filmer. Men inte The Birdcage, den är så grym. Och Hank Azaria är jäkligt rolig i den!


Jaja.
Lilla Marjorie åkte ut idag från Top Model. No good..
Visserligen blev hon lite konstig när hon struntade i att vara nervös. Men nu finns det bara konstiga kvar, tycker jag.
Då får Analeigh vinna allt, hon är så söt. Bara inte Sam vinner.. Om McKey vinner kan jag väl komma över det, men Sam uppför sig inte som en modell ens ju.

Idag lagade jag mat. Tänkte fixa och göra fint för mamma jobbade över idag igen, ville göra henne glad med god mat och fina ljus. Shoppade på Hemköp efter jobbet, och där träffade jag på Toria. Vi gick runt och letade efter våra saker, sedan slog vi följe till Konsum för Toria hittade ingen choklad på Hemköp. På Konsum jobbade Coffan, så vi busade lite med honom. Toria fick sin choklad, och jag hittade ett paket med glassbåtar som jag tog med hem.
Jag gjorde grönsakssoppa. Den blev faktiskt väldigt god. Jag ska ta med lite till jobbet imorgon som god lunch.

Trevligt att bara träffas på sådär på Hemköp. Vi har redan bestämt att vi ska ses på lördag, efter jag slutat. Då ska vi nog gå en promenix. Sedan ska jag nog träffa kusin Cajsa och de andra. Vill gå på Star of India, det är så himla trevligt.
Får se hur det blir med det. Och på fredag vill jag gå på bio!
Jag vill så himla gärna se Changeling, och jag kan ju gå på eftermiddagen för jag är ledig. Hoppas den är bra iaf..
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, om jag ska se en film eller något..
Kanske Live on Broadway. Igen :)
Så får det bli.
Hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken bloggmaskin du har gått och blivit :) Kul!

2009-02-11 @ 08:45:13
URL: http://bravaragazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0