Let's dance

Ikväll händer det äntligen något!
Jag är nöjd när jag sitter hemma och slåkikar på någon film jag redan sett tio gånger och chattar med Albin men det är ju skönt med lite variation.
Så ikväll är jag hembjuden till Eric, Sara och Oliver för att kika på Let's dance.
Det blir nog kul, jag hörde något om chips..? Fast sånt sysslar inte jag med!! Hm.. Kanske om det är dill eller sourcream and onion.. ^^


Jaja. Om jag inte skriver något mer ikväll så blir det kanske imorgon eftermiddag. Innan ska jag ju jobba, och kanske promenera med Toria , vi har inte hörts av än. Och sedan blir det ju kalas, fast det är nog inte förrän på kvällen.
Men nu ska jag nog titta lite på En geishas memoarer, jag började imorse men hann inte se klart, så jag kikar lite nu innan jag ska med bussen till Örgryte.
Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0