I want to hold your hand

Jaa, då sitter man här på kvällen och... Sitter.
Längtar efter Albin.. Men snart ska jag åka iväg! Kommer ha fullt upp i helgen med saker att göra och folk att träffa. Och nästa vecka ska jag ju jobba och klippa mig och sedan ska jag åka tåg till min älskling!
Jissa om jag har saker planerade att göra i Sthlm?

Känner ni mig?
Klart jag har! Fullt upp där med :P
  • Träffa Albin såklart, kika på hans jobb.
  • Fika med Emelie, Tobbe och Robin. Kanske försöka träffa moster Karin också. Det är inte min riktiga moster utan mammas moster. Men det blir så långt om jag måste skriva "mammas moster" hela tiden. Jaja.
  • Shoppa lite också, såklart!
  • Gå på bio..
  • Ta det lugnt.
Jisses. Ja, ni ser. Jag kan inte ta ledigt utan att planera in massa saker.
Vill egentligen planera in en till resa tillbaks för att träffa Albin igen men jag får se när det blir.
När jag kommer hem igen på söndagen har mamma och pappa åkt iväg på skidsemester. Känns lite ensamt i stora huset så jag ska nog bo lite hos mormor och morfar.
Mest för jag är rädd att jag ska bli sjuk och ingen kan hjälpa mig.. Jag vet, det är dumt att oroa sig men försök själva att ta det lugnt när ingen verkar veta vad det är för fel på dig eller vad man kan göra för att hjälpa dig.
Då är det inte så lätt.


Men nu ska jag nog gå och lägga mig. Är jättetrött.
Ska städa imorgon och tänkte träna lite också med Wii Fit. Och sedan jobba. Efter det vet jag inte vad som händer..
Vi får se!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0