Changeling

Yes, nu har jag varit på bio.
Och jag måste bara rekomendera filmen till den som inte har sett den. Den var verkligen bra. Clintan has done it!
Det som var lite scary var att Angelina Jolie var otäckt smal och benig. Lite otäckt när hon var på psyket, hon kan spela den rollen. Det gjorde hon ju i Girl, Interrupted med Winona. Där var hon psykadelisk.
Men denna var bra, även fast den var lite sorgsen. Mycket sevärd!!


Spännande, även om många sett trailern.


Jag har märkt av att det är "otursdagen" idag ändå. Tusan.
Först gick bussen "fel" (enligt mig) och jag fick hoppa av en hållplats för långt bort och ta spårvagn tillbaks till Nisseterminalen. Sedan gick axelremmen på min söta, fina jordgubbsväska av, eller en av krokarna hade ett glapp. Synd...
Sedan hämtade jag ut tågbiljetterna till Sthlm. Det gick visserligen bra men när jag var inne i en affär (hemlig) och köpte en present till Albin och mig (också hemlig, såklart) så visade det sig att mitt kort inte funkade. Jag visste att jag hade pengar på kontot, men ringde ändå pappa som fick sätta över lite.
Kom för tidigt till bion men gick in i salongen ändå.
Efter ett tag kom en.... Stor kvinna och satte sig bredvid mig. Jag liksom kände hur stolen töjde ut sig för att hon skulle få plats. Hon var bystig, magig och benig (som i mycket ben). Skrattade på fel ställen gjorde hon också.
Men men. Folket bakom (män i övre medelåldern) pratade nästan mitt i filmen och hördes.
Jag vet, jag var nog irriterad sedan innan när kortet inte funkade och så, och det är därför jag uppmärksammade pratet så mycket.

Men nu känns det rätt bra. Ska jobba imorgon men efter det ska jag ju träffa Toria och sedan Cajsen. Det blir nog bra, vi hittar nog på något roligt. Och söndagen ska jag bara slappa.
Jag ska nog försöka prata lite med AlbinSkype, så vi får höras imorgon!
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: cajsa

Hoho är du vaken, ring mig imorgon, batteriet har dött och jag villinte ringa och väcka er nu :)

2009-02-13 @ 22:50:04
URL: http://cajzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0