Because we are your friends

Det känns fånigt. Jag kom på nyss att Albin har bara varit borta i en vecka, men jag beter mig som om han har varit borta i minst en månad. Jättekonstigt..
Fast är man van vid att bo ihop och göra (nästan) allt tillsammans, så är det kanske inte så konstigt.

Snart går mitt frikort på Apoteket ut. På onsdag. Och jag insåg att jag måste ju köpa medicin. Har bara lite kvar på Symbicorten, och det är lika bra att köpa annan medicin så jag inte står där när det är slut, och inte har köpt.
Vet inte när jag ska hinna dock..
Skulle kunna gå ner nu, men det är säkert massa pensionärer som sitter där och tar upp tid, och jag börjar ju sedan.
Försöker nog imorgon, orkar inte gå iväg nu. :P Är lat.
Hoppas jag är ledig på onsdag.. Vill verkligen vara det, vara pigg och glad på mammas födelsedag! (Rim?)

Nu ska jag läsa Bostadsdelen och sedan gå och köpa lite lunch. Sedan jobb såklart.
Kanske träning idag. Och Simon och Tomas.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0