Upptagen vecka

Hej hopp.
Fullt upp denna veckan igen, tyvärr.
Jag hoppas att nästa vecka blir lite lugnare. Alla julklappar är som sagt fixade och inslagna, jag ska bara fixa till dem lite fint med snöre också. Imorgon blir det lite städning av lägenheten plus släkt kommer hit för fika. Bara morbror med son och tjej och min mamma men ändå. Får bjuda på julmust och kakor så är alla glada, förhoppningsvis.
Måste komma ihåg att bädda...

Jag håller på att läsa två chiclit; Rätt åt honom! av Jane Fallon och 39 årskrisen av Jane Green. Båda är riktigt bra och roliga. Jag är nästan klar med den sistnämda men hoppas på ett skönt slut på den första.
Jag har förresten fått hem Magnus Betnérs samlingsbox! Det ni :)
Vi såg första dvd:n igår när han kör en stund på Norra Brunn och en intervju med Hype från detta året.
Vi har kvar Uncut, Tal till nationen och Inget är heligt. Visserligen har vi redan sett Inget är heligt och kanske bitar från Uncut men det gör inget, det är säkert bra ändå.

Idag var jag trött, och när man blir trött blir man också fnissig av inget. Det kan vara lite jobbigt men också kul. Och det är kul att driva med folk, när de inte hör såklart.
Men nu är jag helt slut och jag ska gå och göra mig iordning och sedan gå och lägga mig och läsa klart den ena boken.
Have fun, och vi hörs igen, kanske snart! :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0