Avatar var löjligt grym!

Hej hopp!
Nu är jag här igen, efter dagar av klappar och mat och släktmys! :)
Det har varit jättehärligt att vara ledig ungefär fem dagar, det är rätt mycket om man tänker efter att man jobbar i butik. Men imorgon ska jag jobba igen. Jobbar till onsdag, är ledig nyår och tror att jag jobbar den 2:e igen, för det är en lördag. Om jag har tur är jag ledig till den 4:e men jag tror inte jag har så tur den här gången :P Men den 2:e är det bara fyra timmar isf, så det är ju inte mycket att klaga på.

I onsdags hängde jag med mamma och kusinerna från Falun. I torsdags var vi först hos mormor och åt jullunch och delade ut julklappar, och på kvällen var det middag hos mamma och pappa och lite mer julklappar. I fredags var det softdag och middag hos mormor och morfar på kvällen. Igår var vi hos svärföräldrarna och åt god mat och bytte julklappar. Och idag har vi haft lite släkt på fika och sedan har vi sett (såklart) Avatar på bio i 3D.

Så superhärligt grym och bra film!!! Ni måste se, och speciellt i 3D! Den är så överlägsen vanliga filmer.
Jag hade förväntningar men jag blev väldigt glapp överraskad av att den var ännu bättre än vad jag trott och vad folk har sagt. Alla neonfärger, alla djur, språket, utseendet på invånarna på Pandora; det var så härligt att se.
Jag börjar få slut på adjektiv... :P



Men den är helt grym, gå och se den nu!
Publiken var också rätt grym, skötte sig jättebra :P Utom att de "glömde" kvar skräpet och gick på sätena när filmen var slut.
Men men, alla kan inte vara bra.
Nu är jag trött och ska gå och göra mig iordning för att sedan softa med min Rocky-bok i sängen. Fick nummer 17 i julklapp av mamma och pappa :)
Hoppas ni har haft en superbra och skön jul så hörs vi i veckan!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0