Tandläkar'n

Igår hade de ingen tid för mig, så jag skulle ringa klockan sju idag. Ringde sju, nej, då hade de stängt. "Ring tio över!"
Jaha, crazy people..
Har fått en tid iaf. Tio i två. Jag börjar tre, så jag hoppas de hinner fixa färdigt. Vet inte ens hur eller vad de ska göra. Tror det är en flisa av tanden som försvunnit men jag har inte ont eller så.
Men jag kanske får? Man vet aldrig..

Så idag ska jag till hemska tandläkaren. Jag gillar dem inte riktigt... De ska borra och hacka och bedöva halva ansiktet. :(
Inte idag, hoppas jag. Kul att gå och jobba med bedövning i ansiktet?
Såg klart på första säsongen av Gossip Girl igår, men jag har säsong två också. Har dock inte sett den, så det ska bli kul! Jag såg första säsongen för ett tag sen men hade nästan glömt bort hur allt var så jag såg om den.
Ska nog sätta mig med ett avsnitt redan nu! :)



Vi hörs väl senare idag, antar jag.
SYTYCD ikväll. Don't miss it!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0