Strict Machine

Goldfrapp - Strict Machine.

Dagens låttips. Tips från brorsan :) Eller ja, vi lyssnade på den låten när han skjutsade oss till landet. Har hört den förut visserligen men aldrig vetat vad den heter. Men nu så!
Så nu sitter jag på Spotify och lyssnar igenom Goldfrapps album. Nice nice.

Jag kom på idag att jag måste uppdatera min iPod. Jag bläddrar förbi de flesta låtarna, och så ska det ju inte vara. Måste fixa det. Jag börjar sent på onsdag, då kan jag ta tag i det.

På tal om ingenting så firar Albin och jag två år den 1:e oktober! :) Det är spännande för mig (och honom hoppas jag :P) så jag har bokat ett hotellrum, en natt bara men ändå. Det är lyxigt, tycker jag.
Och eftersom jag är kass på att hålla hemlisar för honom, iaf om det handlar om honom :P, så har jag berättat det och han blev jätteglad. :D Det är i Gothia Towers, aldrig bott där så det blir spännande för mig också.
Det blir säkert kul.

Medan jag var på jobbet har Albin ordnat fint i rummet! Yay! :)
Han grejade och städade i en hylla, och donade. Det blev snyggt. Jag ska fota vid tillfälle. Nu ska jag ju lägga upp bilderna jag tog i helgen, för det lovade jag imorse.
Ciao, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0