Pysseldagen

idag är man ledig, och ni känner ju mig, jag kan inte bara softa. jagmåste alltid göra någonting. så idag har jag tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, städat badrummen, dammat vårt rum och gått på promenad med Albin i Wendelsberg.
Det var lite kämpigt för det är så himla varmt ute och vi powerwalkade :)
Men känner mig duktig, för idag har jag gått ner!

Har två mål; ett måstemål och ett drömmål. Och jag har kommit nedanför måstemålet! Är jättestolt, även fast det bara är lite. Vill fortsätta på den vägen och kanske gå ner till mitt drömmål. Men det är inte så noga, nu är jag alldeles normal och det känns bra.
Är dock helt slut. Det enda jag har kvar att göra idag är att rensa lite i min bokhylla. Sen är jag heeelt ledig.
Men nu vill jag ta en paus. Har en hylla kvar att damma men den är så högt upp så jag skippar den nu. Ska nog gå och lägga mig i soffan och läsa min bok.
Borde kanske äta en macka också.. Ikväll blir det köttfärssås och fjärilspasta, yay!
Kommer nog in senare med ett inlägg.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Blev middagen god? :)

2009-08-05 @ 21:57:32
URL: http://frupettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0