På landet

Hej hopp!
Jag är på landet och just nu sitter jag och 6 killar och kollar på Rush Hour. :)
Där jag trivs :P
Jag kom på att jag inte skrev vad som hände igår. Jag såg aldrig på någon film med Audrey utan jag såg typ världens bästa  film! Aldrig sett den förut men Robin tipsade. Den heter To Wong Fu, thank you for everything. Julie Newman. Tror jag den hette :)
Patrick Swayze och Wesley Snipes som transor :D
Satt och lockade håret och gjorde mig fin. Jag bestämde att jag var tillräckligt frisk att gå på inflyttningsfesten. Men Albin sa att man inte behövde vara alltför finklädd. Jag tog en kjol och linne typ, vita tygskor. Inte speciellt finklätt tycker jag.
Tydligen var jag överklädd märkte jag.
Vi kom nästan först till festen. Underbar lägenhet, massa olika färger och material överallt.

Orkar inte skriva om hela kvällen. Först var det segt men sen kom Albins kompis med sin tjej och då blev det roligt.
Jaja. Åkte hem så v i kom hem lite över tolv för jag skulle ju jobba dagen efter.
Jag jobbade idag och det var mycket folk ute.
Och nu är jag på landet. Brosan skjutsade oss, mycket trevligt. Valpen inte med, synd :(

Kom på att jag är lite deppig. I torsdags åkte Jeanette ut från SYTYCD. :( Nu vet jag inte vem jag vill ska vinna.
Aja... Imorgon är det dop. Jag skriver nog mer då.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0