Ooh La La

Goldfrapp - Ooh La La

Dagens låttips.
Jag är väldigt mätt. Nästan illamående... >.<
Jag har precis sett klart Chocolat och då ätit en chokladkaka till. Man måste ju det! Det hör ju till. De håller på och blandar ihop choklad och man blir så suuugen.
Men nu är jag väldigt mätt. :P



Det var kul på kräftfest igår.
Dock spårade det ur lite och jag skällde ut en kille. Jag kände mig väldigt, väldigt liten när han reste sig upp. Jag, 160 (knappt) mot honom, typ 190. Hjalp!
Men allt gick bra.
Idag har jag mest umgåtts med vovven och Albin samt gått och städat hela tiden. Jag tål inte om det är stökigt :P Och jag tvingar ingen annan att hjälpa till, så det är väl rätt bra antar jag.
Nu är huset fint och trevligt. Jag kanske ska ta och dricka lite te, om jag orkar, och kanske se något trevligt på TV:n. Imorgon blir det jobb. Veckan ser ut som så: jobbar hela måndagen, jobbar till halv fem på tisdagen, onsdag ledig, torsdag och fredag blir det sovmorgon för då jobbar jag bara från tre till sex och lördag som vanligt.
Jag glömde totalt bort frisören i onsdags!
Inte bra. Får ringa imorgon och boka en ny tid. Ingen panik men jag gillar att hålla håret fint. Tycker inte om att ha slitet hår.

Jag lägger nog upp bilder från kräftfesten imorgon, ska kolla vilka som blev bra och inte och så.
Hoppas ni hade en mysig helg! Kramar :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0