Like a fading rainbow

Jenny Wilson - Like a fading rainbow

Dagens låttips. Jag läste nyss om henne på Spotify och där stod det att hon var med i First Floor Power tidigare. Jag lyssnade lite på dem när jag var yngre, inte så mycket men ändå. Och det var kul att upptäcka att hon var med där. Nu sitter jag och lyssnar lite på deras gamla låtar och man hör ju att det är hon som sjunger. Fun fun :)
De små sakerna i livet är roligast.

Jag har kommit på att jag fyller år om en månad. (Gud, vad jag tjatar om det där..!)
Jaja.

Nu sitter jag här. Vi har ätit god middag i form av rostbiff, pommes och bearnäääs. Det var gott.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske se en film? Jag ska jobba imorgon iaf. Börjar tio och så är det augustifesten. Då kommer det nog vara en del folk ute i centrum. Om det inte är tråkväder ifs.
Får se hur det blir. Och på kvällen ska folk hit och äta kräftor. Jag gillar inte kräftor men får nog vara med ändå. Ska man köpa alkohol? Hm...
Nu ska jag kika in på Yves Rochers hemsida. See ya.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0