It's a bad bad day

Idag är det en allergi/förkylningsdag. Eller iaf de senaste timmarna. Har nyst i ett.
Så jäkla jobbigt...
Jag vet inte alls vad det beror på eller hur jag kan göra det bättre. Skit.
Men jag ska till en öra-, näsa-, halsdoktor den 21:a. Då kanske de kan.. Laga mig.

På vägen hem stannade jag till vid terminalen för att handla lite thai. När jag satt och väntade satt några fjortisar någon bänk bort och pratade väldigt högljutt, som de alltid gör. Inte så smart av dem, eftersom de sällan säger intelligenta saker. Men mer roligt för mig och andra personer :)
Det verkade som tjejerna skulle börja åttan och killarna gymnasiet. Plötsligt frågar någon av dem "vad är en feminist egentligen?". "Jo" förklarade en av killarna (väldigt pedagogiskt) "det är någon som gillar tjejer"
Jag satt och stirrade väldigt odiskret på dem när han fortsatte: "det är någon som föredrar tjejer framför killar, för det har min bildlärare sagt".
Jag kunde knappt hålla mig för skratt. Tror en av tjejerna såg det men ingen sa något. Synd. Då kunde jag förklarat hur det låg till för de stackars små barnen.
:D
Visst är de för härliga? ;)

Albin och jag firade att vi hade varit ihop i 22 månader i lördags, fast idag. Vi såg på School of Rock för den hade inte Albin sett och jag hade tjatat massor av gånger. Han kanske var tveksam för jag bara har den på VHS men idag såg vi den och han verkade tycka den var jättekul. Score! Snart har vi varit ihop i två år.. Det är en big deal för mig :P Myspys!

Jag jobbar konstigt i veckan. Imorgon jobbar jag från 11-14.30 och onsdag och torsdag är jag ledig. Jobbar fredag och lördag och nästa vecka vet jag inte.
Knasigt..
Nu ska vi sätta upp en hylla. Det är svårt för vi bara är två och man borde kanske varit tre. Jaja. Och så har en säkring gått så taklampan funkar inte. Skit :P
Men vi ska försöka iaf. Kan inte fota förrän imorgon för ljuset är kasst. Och vi har ju inte satt upp den än :P
Ha det, party people!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det gick bra med hyllan =)

2009-08-03 @ 23:25:06
URL: http://frupettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0