Ensam igen

Hej.
Jag är ensam. Siter här, alldeles by myself, och är bara ensam...
Det är jättetråkigt ska jag tala om för er. Man blir nedstämd. Inget kul att göra alls.
Albin är på äventyr med sin bror, så därför sitter jag ensam. Jag brukar kunna roa mig själv men nu är jag bara så trött. Orkar inte göra något. Mensvärk. Varmt och kvavt inomhus. Hungrig.
Ingen att prata med msn... Fan. >.<

Jag har lite filmer jag kan titta på... Jag kan läsa bok eller tidningar. Kan spela spel. Städa lite..
Men orkar bara inte. Dumma fredag.
Jag går och sätter mig i soffan.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Therese

Snart jag är jag back in the games! =)

Ska träffa min kusin idag som befinner sig i staden, sen så kommer jag och myser mmed dig vid datorn igen! =)

2009-08-09 @ 10:10:18
URL: http://frupettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0