Bildfest

Hej hopp. Nu kommer bilderna lite försenat. Det blev lite sent för min bror kom på besök med sin lilla hund. Hunden fick sin present och alla var glada. Och så gick vi en liten promenad, åt pannkakor och sedan satte vi oss för att se på Watchmen. Den var sådääär.. Väldigt många extremt onödiga sexscener :P Tyck synd om mig, jag satt och glodde på Malin Åkerman som hade massa porrig sex med min pappa, bror och pojkvän. (!)

<UPPDATERING!> Albin här. Josies pojkvän. Jag måste bara påpeka att det är ett rejält syftningsfel ovan. Malin Åkerman hade inte porrig sex med mig, Josies pappa och bror. Hon hade sex på filmen, och Josie såg filmen med sin pappa, bror och mig. Så. Nu var det uppklarat. Åter till Josies blogg...</UPPDATERING>

Jaja. Här kommer bilderna! :P


Albin har nya tröja! Denna heter Unicorn.


Ni fattar va?


Min morbror tyckte den här var lite obscen. Fundera på det ni!


Albin gillar att rita på mina fötter när jag tittar på TV.


Lille kusin Anton och jag myser.


Världens mjukaste :)


Brorsan innan dopet.


Bus-bin!


Pappa är finklädd.


Sötaste klänningen :) Jag har tydligen också haft den när jag döptes.


Sötaste syskonen :)


Det var två dop samtidigt, vi kände inte det andra barnet. Men det var väldigt roligt att det skulle döpas till Olle Sigge, för min kusin heter Olle och min morfar heter Sigge. :)


Min favoritbild! :) Vilka långa ben Anton fick! Och rosa är de också!


And the dop is klart!


Släkt utanför Kusin Cajsa är väldigt chic! Right? :) (Det är hon i vit kavaj och svarta lacktajts)


Sötaste ungen ever :)


Albin ser ut som Voldemort!


Kusin Axel vinkar :)


Jättefin bild tycker jag, kusin Cajsa och Milton.


Söt-Anton och jag softar.


Love the vest! :)


Sista bilden. Min morbror kan också vara söt i hatt. Älskar Antons arga blick :)

Det var det ja.
Nu ska jag nog göra mig iordning för natten. Idag har jag inte sovit middag så jag hoppas att jag somnar på fem röda. Jag har inte pratat med Terre på hela helgen och idag körde hon lastbil och jag vill veta hur det gick :/ Attans. Kanske hör av henne imorgon :)
Natti natti, folks!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

hahaha, den bilden där anton hade rosa ben var vääldigt rolig!

2009-08-28 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0